שלום, קניתי דירה ללא הגרלה במסגרת המחיר למשתפר (יש תעודת זכאות) נתבקשתי לשלם מקדמה של 20,000 שקלים למרות שבמסמכים כתוב 2000 שקלים, לדברי נציג החברה הסכום מקדמה של המשתפר הוא 20 אש״ח, לא מצאתי לכך ביסוס ומרגישה ששיקרו עלי. אודה לעזרתכם האם הקבלן צודק?
.jpg)
התשלום הוא 2,000 ש"ח בלבד. כל סכום אחר הוא בניגוד למכרז
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
במידה והדירה מוכנה ישנם נושאים רבים שחשוב לבדוק. מן הסתם חלק מסעיפי ההסכם כבר אינם רלוונטיים. בנוסף הייתי מציע לבדוק את הדירה באופן רציני עם איש בדק וזאת בטרם הרכישה. ...
המשך תשובה