אני וחבר טוב זכינו שנינו בדירה במחיר למשתכן, שתי הדירות באותו יישוב. באופן מצחיק למדי גילינו שאני הייתי מרוצה מהדירה שלו שהוא תפס קודם, והוא בסוף התבאס על שלו וחושב שיסתדר יותר בשלי. גם הנשים שלנו מסכימות להחלפה. האם זה אפשרי שנעשה כזה דבר? ואם כן אז איך עושים זאת? תודה!
.jpg)
מבחינת משב"ש לא ניתן לעשות זאת. תוכלו לגור מן הסתם כל אחד בדירה של האחר ולאחר סיום תקופת ההגבלה תוכלו להחליף את הבעלות בטאבו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא ניתן למכור ולשלם את הקנס. בנוסף ניתן למצוא פתרון אחר כמו להשכיר את הדירה. אכן אתם לא עומדים בתנאים והמקרה שלכם אינו "חריג". יש לבחון את המקרה לגופו ואולי למצוא חריג אחר...
המשך תשובה