שלום , מזה כשנה מנסה למכור דירתי הראשונה בעקבות זכייה בדירה למשפרי דיור - מבקש לדעת מה השלכות לאי יכולת למכור את דירתי הראשונה ? תודה
.jpg)
ככל שלא תצליח למכור את הדגירה הראשונה, בנסיבות מסויימות (תלוי בתאריכים) אתה עלול לשלם מס רכישה. מבחינת משרד הבינוי והשיכון, למיטב ידיעתי נכון לעכשיו הם לא אוכפים את הנושא, אולם הם עשויים לזמן אותך לועדת חריגים שם תיאלץ להוכיח שניסית למכור את הדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
יש לדון כל מקרה לגופו. כעיקרון לא ניתן למכור את הדירה ולשלם את הקנס. יש הערת אזהרה. יחד עם זאת למשרד הבינוי והשיכון יש וועדת חריגים שבוחנת כל מקרה לגופו. ...
המשך תשובה