שלום, עוד חודשיים נגמר לי האיסור למכירת הדירה שרכשתי במחיר למשתכן. יש לי כבר קונה. האם ניתן כבר לחתום איתו חוזה? אם לא- מה כן ניתן לעשות?
.jpg)
אסור לך לחתום על המכירה עד לאחר סיום תקופת ההגבלה. בנוסף יש להסיר את רישום הערת האזהרה (מניסיון כפי שעשינו בפרויקטים אחרים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קשה לומר כיצד משרד הבינוי והשיכון בוחן את הנושא. יחד עם זאת אני יכול לומר בוודאות שהזכאות שלך נבדקת פעמים: במועד הנפקת תעודת הזכאות ובמועד החתימה על ההסכם. מתי נרשמת לקבוצת הרכישה? לאחר שהונפקה לך תעו...
המשך תשובה