שלום, משרד עו"ד שמטפל בפרויקט שרכשנו את הדירה מבקש דמי טיפול בגין פעולת רישום התחייבות לרישום משכנתא לטובת הבנק למשכנתאות. זאת, לאחר ששילמנו בחתימת החוזה שכ"ט ע"ס 5,803 ש"ח. האם רשאי לגבות דמי טיפול נוספים? תודה
.jpg)
ככל שמדובר באגרת רישום - אין שום בעיה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הפיצוי המוסכם אינו מוגבל בזמן. הקבלן יכול תמיד לתבוע יותר אך הוא צריך להוכיח נזק בפועל בבימ"ש (מה שלא פשוט כלל לאור העובדה שאין כמעט הוצאות שיווק). אציין שבמקרים רבים שליווינו, הקבלנים לרוב מסכימים לה...
המשך תשובה