היי , בת 34 חד הורית כבר 7 שנים , עתידה להינשא בחודש הבא. שלשום נודע לי שזכיתי בהגרלה לאחר המתנה . ויש לי בחירת דירה בסוף החודש. מה עלינו לעשות כדי לא לאבד את הזכיה? הוא חסר דיור בן 35 , מילואימניק פעיל תודה 🙏
.jpg)
מזל טוב. איך זכית אם את מתחת לגיל 35? מדוע שהזכייה תאבד?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ליאור לוי - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532881
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תלוי מה הליקוי - זה להציג לחברה את הליקוי באמצעות דו"ח של יש מקצוע. כמו כן יש תקופות בדק במהלכן הקבלן אמור לתקן את הליקוי. יחד עם זאת ככל שהוא מסרב לתקן - ניתן להגיש תביעה כעת עתה. כל מקרה לגופו ...
המשך תשובה