שלום וברכה, הבת שלי ובן זוגה ציד לאחר הנישואין זכו במחיר למשתכן במקום מגורינו, טרם חתימה אצל הקבלן הם נמצאים בהליכי גירושין. הבת שלי מאוד רוצה לממש את קניית הדירה, מאחר מאז לידת בתה היא מתגוררת בביתנו. בן זוגה מנגד מתעקש לקבל את הזכות לעצמו, למרות שאינו מתגורר בעיר, ורוצה את הדירה למטרות רווח. האם יש שיקול של בתי המשפט טובת הילדה? הוא גם לא מציע מחיר הגיוני למדור(500שח), ולכן היא לא יכולה להרשות לעצמה לעבור לבית שכור
.jpg)
משרד הבינוי והשיכון רואה בקבוצת רכישה דירה לכל דבר. יחד עם זאת יש לברר פרטים נוספים על הקבוצה והאם מדובר בקרקע שניתן לה היתר וכו`...
המשך תשובה