שלום יש לנו דירה בבעלותנו בבני ברק ואנחנו רוצים למכור אותה, ועם הכסף לקנות דירה ששמנו עליה עין בשומרון. הדירה תיחשב כדירה יחידה? צריך לשלם על הרכישה מיסים?

שלום רב. בהנחה שדירתכם בבני ברק היא דירתכם היחידה, ובהנחה כי הדירה שתרכשו ביהודה ושומרון תהיה בעת הרכישה דירה יחידה (ועד לגובה של 1,696,750( יהיה פטור מוחלט, מעל זה 3.5% מס רכישה על הייתרה יד לגובה של - 2,012,560, ומעל 5,000,000 יהי מס של 5%
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

למיטב ידיעתי אין הנחה בארנונה במובן הרגיל של המילה, אלא שצו הארנונה ביהודה ושומרון בחלק מהמקומות פשוט נמוך יותר (מסיבות אחרות לגמרי) מארנונה במקומות אחרים בארץ, ביחס שבין מ"ר לארנונה. נתונים מספריים א...
המשך תשובה