שלום יש לנו דירה בבעלותנו בבני ברק ואנחנו רוצים למכור אותה, ועם הכסף לקנות דירה ששמנו עליה עין בשומרון. הדירה תיחשב כדירה יחידה? צריך לשלם על הרכישה מיסים?

שלום רב. בהנחה שדירתכם בבני ברק היא דירתכם היחידה, ובהנחה כי הדירה שתרכשו ביהודה ושומרון תהיה בעת הרכישה דירה יחידה (ועד לגובה של 1,696,750( יהיה פטור מוחלט, מעל זה 3.5% מס רכישה על הייתרה יד לגובה של - 2,012,560, ומעל 5,000,000 יהי מס של 5%
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בכל השקעה יש מרכיב של סיכון. מומלץ בכל השקעה לוודא שיש עורך דין שנאמן לכסף, ותנאי ההלוואה מבטיחים בטוחות על ההשקעה. אם אפשר לרשום משכנתה או משכון עלה קרקע כדאי, או לבקש חלופות אחרות של בטוחות מעורך די...
המשך תשובה