יש לי בבעלותי בית פרטי במועצה אזורית גוש עציון. אני מעוניין להרחיב את הבית מ-3 חדרים ל- 5 חדרים. לאלו גופים עליי לפנות על מנת לקבל היתרי בנייה?

לקבלת היתר המועצה. הץבתוך הליך קבלת ההיתר יש גופים נוספים רלוונטיים. ממליץ להיעזר האדריכל. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לא מוכרת שום הקפאה בניה ביהודה ושומרון. ככל ויש תב"ע לקרקע, ניתן לפנות למועצה הרלוונטית ולבדוק את היכולת להוסיף קומה/להוציא היתר בניה. נשמח לסייע בכל ההיבטים המשפטיים...
המשך תשובה