מה הפרוצדורה של הליך זה ועד איזה שלב צריך להחזיק אצלי את כל הבטוחות?

שלום רב. בעיקרון כדאי להחזיק את הבטוחות, ככל שניתן ולפחות עד להחלטה סופית של הוועדה לרישום ראשון. אלא שלא תמיד זה אפשרי או מוסכם על המוכר. ואז צריך לדעת לנהל סיכומים לפי שלבי התקדמות הרישום.
סוגי הבטוחות יכולים להשתנות, רק כדאי לוודא מראש שהבטוחה ניתנת בכלל למימוש במקרה הצורך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוודאי שכל אזרח רשאי לרכוש קרקע. עם את בחלק מהמרשמים (למשל בחטיבה להתיישבות או במנהל) יש תנאים לרכישה, אבל הם שוויוניים. לרכישת קרקע פרטית ביהודה ושומרון הרשומה בטאבו, אין שום מגבלה....
המשך תשובה