שלום, שכן שלי בונה תוספת לדירת מגורים, גיששתי ומסתבר שלא קיבל היתר. האם יש מקום להודיע לאדם שרוצה לרכוש ממנו את הנכס, וכנראה עושה זאת לא ביודעין? תודה

שלום, שאלתך היא שאלה מוסרית ולא בהכרח משפטית. אני חושב שזו חובה אזרחית בבחינת "לפני עיוור לא תיתן מכשול", ולכן יש לעדכן אותו על החשש כי מדובר בדירה מגורים עם תוספת ללא היתר. אני מניח שאם הוא מיוצג על ידי עו"ד רציני זה יתגלה בבדיקה פשוטה.
ניתן גם לפנות למועצה ולדווח על החריגה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רכישת קרקע ביהודה ושומרון כמו כל עסקה במקרקעין מחייבת ייעוץ משפטי שיבחן היבטים שונים של הרכישה ובפרט היבטים משפטיים ומיסויים של הבעלות על הקרקע, הליכי הרישום, שיעבודים ועוד. בקיצור, מומלץ להתקשר ל...
המשך תשובה