שלום, יש לי מגרש מעבר לקו הירוק עם אישורי בניה + יציקות עמודים מבטון + מקלט. ברצוני למכור את נכס כמו שהוא אך הקונה רוצה לדעת האם אפשר להוסיף קומה שניה להגיש אישורים על תיקונים ולקבל אישורים חדשים בזמן ההקפאה? תודה

שלום רב. לא מוכרת שום הקפאה בניה ביהודה ושומרון. ככל ויש תב"ע לקרקע, ניתן לפנות למועצה הרלוונטית ולבדוק את היכולת להוסיף קומה/להוציא היתר בניה.
נשמח לסייע בכל ההיבטים המשפטיים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אבינעם גואלמן משרד עו"ד ונוטריון
055-4532852
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום וברכה לירון, בפרויקטים ביהודה ושומרון (לרוב) אכן אין ליווי בנקאי של חוק המכר דירות, כיוון שמדובר בזכויות בקרקע שנרשמות בעם החתימה על ההסכם, להבדיל מעסקאות מכר רגילות בהם הזכויות נרשמות רק בתו...
המשך תשובה