סבא שלי היה אזרח אוסטרי. הוא עלה לארץ בשנת 1936. לצערי כל המסמכים נגנבו חוץ מדיפלומה של האוניברסיטה בוינה. איך משיגים את המסמכים? למי פונים? שאלה נוספת- הוא שירת בתעשיה האווירית. האם זה מונע ממני להוציא דרכון? או שינו את החוק וזה אפשרי? תודה

נראה כי הנך זכאי לאזרחות אוסטרית. ניתן לשחזר מסמכים באוסטריה. זה שירות שמשרדי מספק - חקירה גנאולוגית באוסטריה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבוע מהנתונים שמסרת אם יש זכאות לאזרחות אוסטרית. צריך לדעת מתי בדיוק עזבו את אוסטריה והאם היו אזרחים אוסטרים או רק תושבים....
המשך תשובה