שלום, אבי נולד באוסטריה ועלה לארץ בגיל 3. כיום הוא אינו בחיים. האם אני ואחי יכולים להוציא דרכונים אוסטריים? ואם כן, איך מתניעים את התהליך? תודה

אם אביך נולד באוסטריה עד שנת 1945 והיה תושב אוסטרי, ניתן להסדיר לכל הצאצאים שלו אזרחות אוסטרית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם סבך היה אזרח או תושב קבע באוסטריה אז לך בתור הנכדה יש זכאות לאזרחות אוסטרית. היריעה קצרה מלהכיל את כל המסמכים שצריך להציג. במידה ואת מעוניינת במידע ספציפי לגבי הזכאות לאזרחות אוסטרית שמותאם לסיפור ...
המשך תשובה