שלום רב, נולדתי באוסטריה בשנת 1945 להורים עקורים מפולין. יש ברשותי תעודת לידה אוסטרית. מצאתי מידע, כי אם שהיתי באוסטריה יותר משנתיים, אני זכאי לקבלת אזרחות, גם אם הורי היו עקורים שחיו באוסטריה. בידי העתקי מסמכים מארכיון אורלזן המעידים כי המשפחה שהתה יותר משנתיים באוסטריה. האם ידוע לך באם המידע נכון? אם כן, האם המסלול של נרדפי הנאצים הוא המסלול הנכון להגשה לאזרחות הוא הנכון?

לאחרונה, התקבלו מספר תיקים כמו שלך שהצלחתי להסדיר אזרחות אוסטרית, אנא פנה אלי טלפונית 054-7525243.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לא ניתן לקבוע מהנתונים שמסרת אם יש זכאות לאזרחות אוסטרית. צריך לדעת מתי בדיוק עזבו את אוסטריה והאם היו אזרחים אוסטרים או רק תושבים....
המשך תשובה