היי, אני חווה מצד גרושתי ניכור הורי, זה מתבטא בכך שהיא מחליטה מתי ואיך אני אראה את הילדה וזה הלך והחמיר בשנה האחרונה. מה ניתן לעשות?
היי תומר
כפי שרשמתי לך לשאלתך הקודמת ניתן לפנות לבית המשפט ולהגיש תביעה לניכור הורי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, ניכור הורי ניתן להוכיח וההוכחה לו דורשת בחינה ובדיקה מעמיקה הן של עורך הדין המתמחה בתחום הספציפי והן את סיועו של בית המשפט יחד עם כל גורמי המקצוע. בהצלחה...
המשך תשובה