אני בת 30 פלוס ואמא שלי עשתה לי ניכור הורי במשך שנים ועכשיו היא מנהלת איתי מלחמות ומשפטים בבימ"ש לאחר שהייתה מעורבת בעבירות פליליות וחמורות שעשתה לי: גנבה והעלימה לי את כל הדברים האישיים שלי מחדרי כשלא הייתי בבית, והשבוע יש דיון אבל השופט/ת שקיבלו את התיק לטיפול מסרבים לקבל הוכחות. מה עושים?
שלום אורחת
מכיוון שאתם נמצאים באמצע הליך משפטי ואין לי מספיק פרטים לצערי אין לי אפשרות לתת לך תשובה.
למרות שהליכים בבית המשפט לענייני משפחה אינם מחייבים ייצוג על ידי עורך דין, אני ממליצה לך לקחת עו"ד שינהל את התיק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, במענה לשאלתך, יש לבחון היטב האם מדובר על ניכור הורי שכן מצב זה עלול להרחיק לכת. מוזמנת לפנות למשרדנו לטפון שלמעלה מכאן ונוכל לסייע...
המשך תשובה