היי, לאחר הגירושין, בני לא מעוניין לראות אותי, אמו מרעילה אותו נגדי, ואין לי מה לעשות בנידון. אני רואה אותו פעם בשבוע לפי מה שבית המשפט קבע, אבל הוא מסרב להגיע אלי. מה אפשר לעשות? תודה
היי ירון
במידה והילד מסרב להגיע אילך, אינו עונה לטלפונים והודעות שלך באפשרותך, ראשית קודם כל לפנות לאם במידה ולא יהיה שיתוף פעולה מצד האם באפשרותך לפנות לבית המשפט לענייני משפחה ולהגיש תביעה בגין ניכור הורי.
באפשרותך לתאם פגישת יעוץ שבה תוכל לקבל את כל המידע הדרוש לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במענה לפנייתך, בתי המשפט רואים בניכור הורי פגיעה קשה בילד, ופועלים לשקם את הקשר. במקרים כאלה ניתן לבקש מינוי מומחה (כמו פסיכולוג או עובד סוציאלי) שיבחן את המצב ויגיש חוות דעת. בנוסף, לבית המשפט יש כלי...
המשך תשובה