10 שנים שאני לא בקשר על אף כל הניסיונות שלי להתקרב אליהם, אישה מוכה הייתי התעללות נפשית ופיזית, היום לא נותנים לי ליראות את הנכדים מרגישה שגם הילדים שלי מתעללים בי, אני היום בת 65, מבקשת עזרה להיות בקשר עם הילדים ועם הנכדים מרגישה התעללות אבקש ייעוץ תודה רבה
שלום מלי
אני משערת שמדובר בילדים בגירים ולכן אין לי אפשרות לעזור.
כאשר מדובר בקטינים (ילדים מתחת לגיל 18) בית המשפט יכול להתערב ולחייב את ההורים והילדים ללכת לטיפול לחידוש קשר, אך כאשר מדובר בילדים בגירים בית המשפט לא יכול לכפות עליהם קבלת טיפול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במענה לפנייתך, בתי המשפט רואים בניכור הורי פגיעה קשה בילד, ופועלים לשקם את הקשר. במקרים כאלה ניתן לבקש מינוי מומחה (כמו פסיכולוג או עובד סוציאלי) שיבחן את המצב ויגיש חוות דעת. בנוסף, לבית המשפט יש כלי...
המשך תשובה