מעוניין להתייעץ לגבי מצב מסוים עם הבת שלי שחיה עם אמא שלה אצל הסבתא כבר כמעט שש שנים, הילדה נולדה באמריקה וחיינו שמה מעט זמן, התגרשנו והן חזרו לארץ, מאז אני מגיע כל חודש או חודשיים לארץ להיות עם הילדה. כרגע האמא מתחתנת ומסיתה ככל הנראה את הילדה נגדי, רוצה לבדוק מה האופציות שלי
שלום שמואל
בשלב ההסתה אין לנו הרבה כלים משפטיים.
תנסה לשמור כמה שיותר על קשר עם הילדה, תנסה להגיע כמה שיותר לארץ על מנת להיות איתה.
תוכל לפנות למערכת המשפט במידה ויתחיל נתק, במידה והילדה תפסיק לענות לך לשיחות, לא תרצה להיפגש איתך וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זהו מצב לא פשוט כלל. חשוב לדעת שמניעת קשר בין ילד להורה פוגעת קודם כל בילד עצמו, שכן יש לו זכות בסיסית לשמור על קשר עם שני הוריו. במענה לפנייתך, במקרים כאלה כדאי לתעד את כל ניסיונות הקשר, ולפנות להליכ...
המשך תשובה