שלום, אני אבא מיואש. הבת שלי (בת 16) פשוט מסרבת לדבר איתי מאז הגירושין שהתרחשו כבר לפני כשנה ומשהו. אני מנסה כל הזמן, מנסה ליצור קשר, להתקרב, וכלום. מערכת היחסים שלי ושל גרושתי בסדר, לא במצב רע אך גם לא במצב הכי טוב. אני לא יודע מה היא אומרת לה ומה היא מכניסה לה לראש אבל אני חושש שמעבר לכך שהיא נפגעה מהגירושין, היא גם מקבלת אינפורמציה עליי שאני אבא גרוע או משהו. מה אפשר לעשות???? תודה

שלום רב,
מוזמן לפנות למשרדנו למתן ייעוץ ראשוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זהו מצב לא פשוט כלל. חשוב לדעת שמניעת קשר בין ילד להורה פוגעת קודם כל בילד עצמו, שכן יש לו זכות בסיסית לשמור על קשר עם שני הוריו. במענה לפנייתך, במקרים כאלה כדאי לתעד את כל ניסיונות הקשר, ולפנות להליכ...
המשך תשובה