אני מתמודד עם סירוב גורף של בתי בת 14 להגיע אליי, היא טוענת שהיא גדולה מספיק להחליט והיא לא רוצה. האם בגיל כזה עדיין ניתן לנסות לאכוף זמני שהות? האם פנייה דחופה לבית המשפט בשלב זה עשויה ללעזור, או שהיא עלולה דווקא להגביר את ההתנגדות של הילדה כלפיי?

שלום רב, מצב כזה בהחלט מורכב שכן לא רק את שמת לב לעניין אלא גם הגרוש. אין ספק שמצב שכזה לא יכול להימשך ועל כן נדרש טיפול ועזרה. ככל שהעניין נמשך מוזמנת לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ פרטני....
המשך תשובה