מכרנו דירה להשקעה לפני כשנה. ברצוני למכור את הדירה שבה אני מתגוררים ( דירה יחידה ). מדובר על דירה שנרכשה על ידי אשתי ועל ידי, מאימא של אשתי. האם מכירתה חייבת במס שבח? אם כן, מהו אחוז המס ? כיצד מחשבים אותו ?
נכון ל-2013, ניתן למכור בפטור אחת ל-4 שנים. לגבי חישוב המס, לא ניתן לערוך אותו במסגרת ראשונית זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עמרם. השאלה לא ברורה - אם כל אחד קונה דירה אחת - אז השאלה האם יש להם דירות נוספות או לא. אם כל אחד קונה שליש - לא. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה