שלום עו"ד ברונו קניתי מהמנהל מגרש לבניית דירה ב- 2010, אני אשלים את הבנייה ביוני 2014 ואכנס לגור בה. קניתי דירה על הנייר מקבלן ב- 2011 שתהיה מוכנה למגורים ב- אוגוסט 2014. קודם לרכישות אלה לא קניתי ולא מכרתי דירות מגורים. אני מעוניין למכור את הדירה מהקבלן ברגע הראשון שיתאפשר לי לעשות זאת בתנאי שהמכירה היא בפטור מלא ממס שבח. מתי אוכל למכור בפטור ? בתודה מראש על התשובה המלומדת.
מ-2014 לא יהיה פטור מלא ממס שבח כאשר יש יותר מדירה אחת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה מגדלביץ שלום ניתן לבצע את התהליך אבל יש לבחון מספר היבטים שיכולים לסייע בהיבטי המס השונים בצורה משמעותית, ולחסוך מאות אלפי שקלים. מוזמנים ליצור עם משרדנו קשר ונשמח לסייע! בברכה, אושר אלק...
המשך תשובה