שלום, סבתי מכרה לפני כשנתיים דירה (בפטור ממס שבח) ונותרו בבעלותה 2 דירות נוספות. בינואר / פברואר 2014 סבתי מעוניינת למכור דירה נוספת ותישאר בבעלותה דירה יחידה. האם עבור המכירה של הדירה בתחילת שנת 2014 תהיה חייבת במס ? אם כן, האם המס יהיה ליניארי ? תודה רבה
יהיה מס מופחת לפי חישוב לינארי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אתי שלום רב. עקרונות מיסוי התא המשפחתי משתנים בהתאם לנסיבות המקרה. המקרה שלך מעט בעייתי, כי עשיתם "ערבוב" של הזכויות והחובות (מה שנקרא בשפה המקצועית - "הפרדה רכושית בפועל") על אף הסכם הממון. ...
המשך תשובה