הקונה אינו עמד בתשלום חתמנו לו על ייפוי כח שלחנו את הפסק למיסוי מקרקעין אך הם עדיין שולחים לנו עיקולים הקונים טוענים שאנו צריכים לחתום על מסמכים נוספים האם זה נכון ? האם עלינו לגשת שוב לבית המשפט? אך עוצרים את כל העיקולים מרשות המקרקעין שכבר שלחתי להם מספר פעמים את הפסק ללא כל התיחסות מצידם!
יהיה עליי לבדוק את כל המסמכים על מנת להשיב. תוכלי ליצור קשר עם משרדי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום. במקרה של העברה חוזרת, רשות המיסים תבחן את העסקה בצורה מדוקדקת (בניגוד "להעברה רגילה" ללא תמורה). המטרה של המיסוי היא להבין האם ההעברה (הראשונה והשניים) נעשית לצורך חיסכון במס - ואם התשוב...
המשך תשובה