אנחנו גרים בדירה שבבעלותנו 14 שנה. לפני כשנתיים וחצי קנינו דירה חדשה בקבוצת רכישה, הדירה עדיין בבנייה וטופס 4 ואיכלוס אמור להתקבל תוך שנה מהיום. אנחנו מתכוונים למכור את הדירה, בשנה זאת, האם נדרש לשלם מס שבח? תודה
ענבל שלום
על פי הרפורמה ניתן לקבל פטור דירת יחיד אם ביום 1/1/2014 היו למוכר שתי דירות, המכירה תהיה פטורה אם 4 שנים קודם למכירה היתה למוכר רק דירה אחת.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לישי שלום. במקרה של מכירת מחצית דירה, ובמקרה בו עומדים בשאר התנאים הדרושים בחוק מיסוי מקרקעין, ניתן לקבל פטור מלא ממס שבח. מוזמנת לפנות אלינו בנושא ונשמח לסייע אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן)...
המשך תשובה