שלום בעתיד אצטרך לשלם מס, ארצה לקחת את המסלול של 10%, אבקש לדעת את הפרוצדורה? ראיתי שיש טופס אותו יש למלא ולהגיש למס הכנסה, אבל לא ברור לי לאיזה מחוז וגורם נדרש להגיש זאת? כמו כן, כיצד מתבצע התשלום? האם הרשות תוציא שוברים לתשלום או שאוכל לשלם באופן מקוון?
אפשר לשלם באופן מכוון. המחוזי הינו זה בו את גרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רפי שלום. תכנון מס מהסוג שציינת הוא מורכב במיוחד. ראשית - המילים "ברור לי" זה מתכון לאסון. תחום מיסוי המקרקעין מורכב לאין שיעור וכל עסקה (גם הפשוטה ביותר) כרוכה בתכנון מיסוי. במקרה שציינת, צר...
המשך תשובה