שלום רב בבעלותי דירה יחידה שאני מוכרת . מחיר הדירה שנקבע ע"י השמאי הוא 1150000 ש"ח , אני הולכת מייד לרכוש דירה אחרת בשווי שלא יעלה על 1400000 ש"ח. האם יהיה עלי לשלם מס רכישה ואם כן כמה?
אם זו דירה יחידה מס הרכישה יהיה על פי הפטור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שחר שלום רב. לצורך מענה על השאלות יש לבחון את הסכם הפינוי בינוי, את הדיווחים למיסוי ומאפיינים נוספים. נציין כי במקרה של מכירת דירות כאלה בעבר רשות המיסים החילה תשלומים של מס שבח, ועל כן יש לנקוט...
המשך תשובה