מכרנו חנות שקיבלנו בירושה. נמסר לנו שתשלום דמי ארנונה או דמי חכירה (שנתיים בניגוד לדמי היוון) לא מהווים השבחה של הנכס ולכן לא ניתנים לניכוי במס שבח. האם זה נכון? האם יש דרך בכל זאת לנכות אותם? אמרו לי שמדובר בתשלומים שוטפים ולא בהוצאות שנועדו להשבחה של הנכס. תודה
אמרו לך נכון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מרגריטה שלום. אם יישאר בבעלותכם נכס אחד - הרי שאם אחד מכם יקנה דירה אחרת הוא יחוב במס רכישה של דירה שנייה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן) ...
המשך תשובה