מכרנו חנות שקיבלנו בירושה. נמסר לנו שתשלום דמי ארנונה או דמי חכירה (שנתיים בניגוד לדמי היוון) לא מהווים השבחה של הנכס ולכן לא ניתנים לניכוי במס שבח. האם זה נכון? האם יש דרך בכל זאת לנכות אותם? אמרו לי שמדובר בתשלומים שוטפים ולא בהוצאות שנועדו להשבחה של הנכס. תודה
אמרו לך נכון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נדיר שלום רב. במקרה שלך ניתן לקזז באופן משמעותי את מס השבח! (כמעט) כל הוצאה שהוצאה עם השבחת המושכר ניתן לקזז כנגד המס. הנה רשימה של הניכויים שניתן לנכות: הוצאות שהוצאו לצורך שיפוץ הנכס – כך ל...
המשך תשובה