שלום רב, הסבא ז"ל הוריש לשתי נכדותיו דירה אחת לכל אחת. הסבא נפטר לפני כ- שלוש שנים לערך, צו הירוה התעכב וכעת מוכרים את הדירות, יותר נכון נכדה אחת מכרה והשניה מתכוונת לרשום את הדירה על שמה. האם חל על הדירות מס שבח. אודה על תשובתכם. אבי
אם הסבא המוריש היה זכאי לפטור ממס שבח, הנכדות היורשות יכולות לקבל פטור ממס שבח במקומו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב גידי בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3. יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני. עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)...
המשך תשובה