שלום רב, בבעלותי דירה, בה אני גם מתגורר, שנקנתה ביוני 2012. בזמן הקניה הייתה בבעלותי דירה נוספת אשר בספטמבר 2012 הועברה ללא תמורה לבן משפחה. כעת אני מעוניין למכור את הדירה שלי ולקנות חדשה במקומה (למגורים, לא להשקעה). בחיפושי ברשת מצאתי התייחסות למס השבח שפטור בגינו ניתן לקבל לאחר 4 שנים ממועד הקניה - אך ישנה גם התייחסות לתקופה קצרה יותר במידה וזו דירת המגורים היחידה. האם אני זכאי לקיצור התקופה ל-18 חודשים או שעלי להמתין את 4 השנים בטרם אוכל להינות מהפטור? תודה.
מה שקראת באינטרנט איננו רלוונטי. המיסוי שונה לחלוטין לאחר 1/1/2014.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמי שלום. במקרה בו שילמת את מס הרכישה "ליתר ביטחון" ואז מכרת את הדירה, אתה תקבל את כספך חזרה יחד עם הצמדה וריבית של 4% לשנה. אחלה קופת חיסכון! אם תשלם לאחר 18 חודשים - אתה תשלם עם הריביות והה...
המשך תשובה