שלום רב, ברצוני לרכוש דירה להשקעה בנוסף לדירה שברשותי כיום. למיטב ידיעתי אצטרך לשלם על הדירה להשקעה מס רכישה, שאלתי היא, האם בעתיד כשארצה לעבור דירה אצטרך שוב לשלם מס רכישה? תודה מראש על התשובה!!
מס רכישה = מס בכל רכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לא ניתן לענות על שאלות תיאורטיות כאלה מבלי לבחון את המסמכים עצמם. יחד עם זאת, משרדנו נתקבל במקרים בהם המוכר חויב במס הכנסה (ומע"מ על הרווח) על פעילות דומה, ולכן מומלץ לנקוט במשנה זהירות...
המשך תשובה