שלום רב, לאחרונה מכרתי שליש בית מירושה, ושלמתי מס שבח. ברשותי בית פרטי אותו בניתי, לפני 15 שנה, האם במכירתו אשלם מס שבח או שהוא יחשב כדירת יחיד? תודה
אם אין לו זכויות בנייה נוספות התשובה שלילית, לא יהיה מס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב. במקרה שתיארת יש סדר זמנים מסוים שאם תעמוד בו - תוכל לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור הדירה השנייה ופטור ממס שבח במכירת הדירה הראשונה. יש לבחון עוד מספר פרמטרים כדי לבסס את התכנון. ...
המשך תשובה