אני אזרח ישראל בן 31. ב-14 החודשים האחרונים אני שוהה רוב הזמן בחו"ל בגלל לימודיה של חברתי, אבל מרבה לבוא לארץ לצורך הופעות במה שמהן אני מתפרנס. אני משלם מס הכנסה, ביטוח לאומי, קו"ח וכיו"ב בארץ. איני עובד בחו"ל ואין לי דירה משלי לא בארץ ולא בחו"ל.האם אני זכאי למס רכישה מופחת על רכישת דירה יחידה?
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עמרם. השאלה לא ברורה - אם כל אחד קונה דירה אחת - אז השאלה האם יש להם דירות נוספות או לא. אם כל אחד קונה שליש - לא. בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה