ניצלתי זכויות הבנייה והרחבתי דירתי. כמו כן בצעתי שיפוץ פנימי ענק , חלוקה מחדש של הדירה, ריצוף, כלים סניטרים, מטבח חדש ועוד. האם כל ההוצאות הללו, כמובן שבידיי כל הקבלות, יוכלו להיות מוכרות כהשבחת הדירה, בעת מכירתה בתחשיב מס שבח, ויופחתו מגובה תחשיב מס השבח? נכון להיום כמובן. תודה
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאל היקר שלום רב. השנה שאותה ציינת היא לא מקרית - בשנה זו עשוי לחול מס היסטורי / מס שבח - בהתאם למועד הרכישה. באחד מהמקרים תשלם הרבה, ובשני מעט מאוד! מומלץ לפנות למשרדנו לייעוץ פרטני ונשמח ...
המשך תשובה