שלום, ברשותי שתי דירות מגורים ועוד שליש דירה. אני רוצה להעביר ללא תמורה 2/3 מהדירה אותה אני משכיר לילדים. כך שישאר לי דירה ועוד 1/3 דירה אחת ו 1/3 דירה שניה (סה"כ דירה ו 2/3) אני מתכנן להחליף את דירת המגורים שלי לאחר העברת 2/3 הדירה לילדים. והשאלות הן: 1. האם אני אשלם מס רכישה לדירה החדשה, על פי דירה אחת או יותר ? 2. האם אצטרך לשלם מס שבח על דירת המגורים שבה אני גר אותה אמכור. תודה מראש.
כן כי יש צורך בתקופת צינון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב. במקרה שתיארת יש סדר זמנים מסוים שאם תעמוד בו - תוכל לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור הדירה השנייה ופטור ממס שבח במכירת הדירה הראשונה. יש לבחון עוד מספר פרמטרים כדי לבסס את התכנון. ...
המשך תשובה