שלום, ברצוני לשאול: קניתי דירה היום על הנייר החלק היחסי שלי ממנה הוא 1/4, בעוד חצי שנה ארצה לקנות דירה נוספת האם אני פטור ממס שבח, מס רכישה וכו'? תודה. מה החוק אומר שקבלת הפטור הוא אחת לארבע שנים?
הפטור אחת לארבע שנים בוטל בינואר 2014.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה שאותו אתה מציין אתה עלול למצוא את עצמך בבעיות קשות מבחינת היבטי מס. במקרה בו התחייבת למכור את דירתך, עלייך למכור את מלוא זכויותייך בדירה הראשונה. נתקלנו במקרים דומים בהם אנשים ...
המשך תשובה