היי! אני נשואה בשנית. לשנינו זכויות בנכסים מלפני הנישואים: לבעלי יש זכות למחצית דירה בקבוצת רכישה ולי יש זכות במחצית דירה בה מתגוררים שנינו היום. בכוונתנו לרכוש דירה משותפת וכמובן למכור את הזכויות בשני הנכסים כאמור. איך יחול עלינו מס רכישה? תודה
אם תמכרו את הנכסים הקיימים עד 18 חודשים מיום רכישת הנכס החדש תזכו בפטור מס רכישה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב נטע במקרה של בניה עצמית בדרך כלל מסתמכים על טופס 4 לצורך הוכחה שהושלמה הבנייה. במקרים חריגים, בהם יש אכלוס בטרם קבלת טופס 4, ניתן לערוך דיווח ולערוך מכתב נלווה המסביר את הסיטואציה ולצרף ...
המשך תשובה