הי.… קניתי דירה מקבלן דירה על הנייר בסכום של 1890000 ש"ח, לפני חודשיים. ויש בבעלותי דירה, אני עוד לא יודע אם אני מוכר את הדירה הישנה או לא עוד כמה חודשים צריך להשתחרר לי כסף, השאלה אם אני משלם מס רכישה עכשיו או שיש לי שנתיים צינון עד המכירה של הדירה הישנה.
זה אינו צינון אלא אורכה למכירת הדירה הישנה בכדי לקבל פטור מס רכישה על הדירה החדשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גבי מה שלומך? אין קשר בין מטרת הפורום ובין השאלה. יחד עם זאת, מכירת דירה מקבלן בטרם קבלת טופס 4 היא עסקה מורכבת במיוחד. ברוב המקרים פונים אלינו לקוחות בעקבות בעיות שנוצרו בהסכמים של עורכי...
המשך תשובה