שלום רב, היום אני בעלת 2 דירות. אני מעוניינת להעביר אחת ללא תמורה לביתי, ואת השניה למכור כעבר חודש. האם לגבי הדירה השנייה אוכל לקבל פטור דירה יחידה? הבנתי שישנה הגבלה שב2014 היתה לי רק דירה אחת, ובפועל היו לי 2 דירות, הדירה שנמכרת והדירה שאני מעבירה במתנה.
לכאורה יש צורך בתקופת צינון. בפועל יש לבדוק את נתוני ההעברה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משה שלום רב. במקרה בו אתה לא מוצא "קצה חוט" מומלץ לנסות להתחיל מהתחלה. תחפש בבית שלך או של מי שמכרת. תפנה לעורך הדין שייצג אותך (תזכור למי נתת את המספר שלו פעם). אם אתה לא מוצא - מומלץ לפנות ...
המשך תשובה