שלום רב. לסבא שלי יש 100% נכות. יש לו דירה בירושה מהעבר, ורוצה כעת להעביר לאשתו חצי ממנה במתנה היינו מכירה ללא תמורה. שאלתי האם הם יצטרכו לשלם מס רכישה? יש לציין שהם לא גרים באותה דירה אלא משכירים אותה. והם גרים בדירה אחרת שרשומה על שם שניהם. בתודה מראש רותם .א.
מה סיבת ההעברה? על פי הדין מחצית ממילא שלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אורי. במקרים כמו שלך יש צורך בהסכם מיוחד התואם את כל ההיבטים הנדרשים (התייחסות לחוק המכר, הנחיות הממונה, קבלת אישורים ועוד). מוזמן לקרוא עוד במאמר שהכנתי בנושא: https://elkayamlaw.co.il...
המשך תשובה