שלום, יש לי בעלות חלקית ב2 דירות שהתקבלו בירושה: באחת 1/3, בשניה 1/6. כעת ברצוני לרכוש דירה. (אני לא רוצה למכור את הבעלות החלקית בדירות האחרות כרגע). 1) האם במצב הנ"ל אדרש לשלם מס רכישה מופחת כמי שאין לו דירת מגורים, או שאדרש לשלם 8%? 2) האם לפי המצב הנ"ל אני יכול לקבל מימון של עד75% משכנתא או רק עד 50%? תודה.
ככל שחלקי הדירות אינם באותו הבניין - תוכל ליהנות ממס רכישה מופחת ביחס לדירה שבכוונת לרכוש. אתה מוזמן לעשות זאת באמצעות משרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אין קשר בין השאלה ובין מיסוי מקרקעין. ממליץ לשאול את השאלה בפורום מכתבי התראה / ליטיגציה. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד ...
המשך תשובה