רכשתי דירה להשקעה לפני כשנה ושילמתי מס רכישה בעבורה בשווי של 8% (דירה שניה שבבעלותי). כעת אני עתידה למכור את דירתי הראשונה וברצוני לברר האם אוכל לבקש החזר על מס הרכישה ששולם עבור הדירה השניה (מאחר שכעת היא הופכת לדירה יחידה). תודה
או שהדיווח נעשה לא כפי שצריך או שאת לא הבהרת לעורך הדין שלך שבכוונתך למכור את הדירה או שפשוט עכשיו "נזכרת" שאת מעוניינת למכור - כך או כך לעצם שאלתך התשובה היא שניתן לתקן את המצב. לשם טיפול וקבלת שירות בעניין את מוזמנת לתאם פגישה במשרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה המתואר אתה עשוי למכור את הדירה בהפסד ריאלי שכן עלויות הרכישה לרבות הצמדה וההוצאות הנוספות עשויות להיות גדולות מ-3,000,000 ש"ח. אם זה אכן המקרה אתה עשוי שלא לחוב במס שבח. מוזמן...
המשך תשובה