שלום רב, אם גרושה שבמסגרת הסכם הגירושין קיבלה אגב דירה לה ול 2 ילדיה הקטינים. לה יש 70% בדירה ולכל קטין 15%. אם האמא (הגרושה)רוצה לרכוש דירת מגורים נוספת בבעלותה בלבד. האם יש הקלות במס רכישה? והאם נכון להיום החישוב במס הוא 8% לדירת מגורים נוספת כאשר המחיר הוא מיליון וחצי ש"ח, של הדירה הנרכשת הנוספת? האם יש הקלות כאשר אין לה דירה מגורים מלאה על שמה אלא רק 70%? האם יש הקלות לזה שהיא חד הורית? גרושה? תודה רבה על המענה
מי שיש ברשותו יותר משליש דירה מחזיק בדירה ופירוש הדבר הוא שברכישת דירה נוספת או אפילו חלק מדירה נוספת הוא יחוייב ב - 8% מהשקל הראשון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה