היי, אם אני עתיד לקבל דירה בירושה בבניין בת״א שחל עליו תוכנית הרובעים, האם אני כפוף להיטל השבחה ביום קבלת הבעלות בירושה או רק כאשר הצד היורש ימכור את הנכס? תודה
תמתין עד 120 של הוריך...ואז תגלה שרק כשתמכור יצוף עניין היטל ההשבחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. מיסוי התא המשפחתי הוא נושא שמחייב בדיקה מקיפה של הקשר הזוגי, המערך הפיננסי, ההצהרות שנעשו למיסוי ופרטים נוספים. עקרונית, אם לקחתם משכנתא ביחד בזמן שאתם בזוגיות (ידועים בציבור), מתגוררים...
המשך תשובה