שלום ברצוני לדעת כמה מס והאם אפשר לקבל פטור ממס על מכירה של דירת מגורים שנרכשה בשנת 1987על ידי ועל ידי בעלי. .אני ירשתי 2 דירות . הייתי רוצה למכור את דירתי הנוכחית ולרכש אחרת חדשה יותר .חוששת מגובה המס שיוטל עלינו. תודה לאה
התשובה לשאלתך מצריכה בדיקת חשבונאית - ושמיעת נתונים נוספים - אם אתם מעוניינים בפגישת ייעוץ מסודרת בתשלום - אתם מוזמנים לתאם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיקי שלום רב. אין מספיק נתונים כדי להיות בטוחים, אבל להבנתי רכשת את הדירה (כולה או חלקה) של הורייך מיתר היורשים. במקרה כזה חל מס רכישה יחסי. החישוב נעשה בהתאם למספר פרמטרים (שווי מוערך של הדי...
המשך תשובה