בוקר טוב. אני גר בדירה שבבעלות חברה שאני בעל המניות היחיד בה, ואני רוצה להעביר את הדירה על שמי, בהתאם לחוק ההתייעלות הכלכלית. האם מדובר על העברה במתנה, ללא תמורה, או שאני אמור לרכוש את הדירה מהחברה ולשלם לחברה את שווי הדירה?
לשם ביצוע ההעברה בצורה אופטימאלית, אתה מוזמן לתאם פגישת ייעוץ מסודרת, מכל מקום העברה במתנה איננה אופציה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מנחם לוי צהריים טובים במקרה של מכירת דירה שהתקבלה בממתנה - יש לחכות 3 שנים אם הילד גר בדירה, ו-4 שנים אם הוא לא גר בדירה לצורך קבלת פטור. יחד עם זאת יש מקרים בהם ניתן להוריד את התקופה ל-18 חודשי...
המשך תשובה