בוקר טוב. אני גר בדירה שבבעלות חברה שאני בעל המניות היחיד בה, ואני רוצה להעביר את הדירה על שמי, בהתאם לחוק ההתייעלות הכלכלית. האם מדובר על העברה במתנה, ללא תמורה, או שאני אמור לרכוש את הדירה מהחברה ולשלם לחברה את שווי הדירה?
לשם ביצוע ההעברה בצורה אופטימאלית, אתה מוזמן לתאם פגישת ייעוץ מסודרת, מכל מקום העברה במתנה איננה אופציה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום רב במקרה של השכרה ושכירות - יש פטור עד 7,000 ש"ח ומעל חל מס בגין דמי השכירות. המס שאמור לחול הוא שולי ולא גבוה. בנוגע להעברת חלק מדירה במתנה, יש לבחון את מהות ההעברה והאם רצוי וניתן להע...
המשך תשובה