לפני כמה שנים קניתי מגרש ואני עכשיו בונה עליו בית אני סיימתי את הבניה אבל עדיין לא קיבלתי טופס 4. חוץ מהבית הזה שלפני טופס 4 ה אין לי שום דירות או קרקע. עכשיו אני עומד לקנות דירה בחיפה בנוסף לשלד שיש לי והשאלה שלי האם השלד שלי נחשב דירה וכמה אני משלם מס רכישה על הדירה שאקנה בחיפה, האם כמו דירה ראשונה (קצת) או כמו דירה שניה (הרבה( בעצם השאלה המדויקת היא באיזה שלב השלד הופך לדירה לעניין מס רכישה, ממתי הם רואים בזה דירה מהרגע שהכל מוכן? מהרגע שנכנסים לגור? מהרגע שיש דלתות? מהרגע שיש טופס 4?
טופס 4.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניר שלום רב Editלעניין מס רכישה, גם דירה שהתקבלה בירושה נספרת ככזו שנמצאת ברשותך ולכן אתה נחשב כבעל שתי דירות. כאשר תמכור דירה א` ותקנה במקומה דירה אחרת, זו תחשב כרכישה של דירה שנייה (מעבר לזו שביר...
המשך תשובה