אנחנו 4 אחים אשר ירשנו 3 דירות. כל אח מחזיק ברבע דירה מכל דירה. אם אני ארכוש עכשיו דירה חדשה, האם היא תיחשב לי כדירה שניה לצורך מס רכישה?
אם מדובר בחלקים בדירות שונות באותו בניין אזי התשובה היא בוודאי שכן, אם מדובר בבניינים שונים לגמרי הסיכוי ליהנות ממס רכישה מופחת יגדל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום במקרה שלך צריך להבין אם מדובר במתנה בעודך בחיים או בהורשה לאחר לכתך. מדובר בשני מקרים שונים לגמרי. חבות המס שתחול עליהם עשויה להיות פטורה, אבל תקופת הצינון שהם יצטרכו לחכות - שונה מ...
המשך תשובה